اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب 
اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب 

اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب 

مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که کارگروه مساجد برگزار کننده مراسم دهه فجر است بنابراین کلیه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شوند. 
شناسه خبر : 881222 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، نشست هماهنگی و برنامه ریزی با هدف تشکیل کارگروه ستاد دهه فجر مساجد جنوب کرمان برگزار شد.


«مجید خوبی زاده» در حاشیه برگزاری این نشست ضمن تاکید بر لزوم تشکیل این کارگروه گفت: با توجه به اهمیت تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز فراهم شدن زمینه حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات، نمازگزاران، مجاورین مساجد و به ویژه بچه های مسجدی، ضروری بود تا نشستی با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه ستاد دهه فجر مساجد در جنوب کرمان برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: توجه به راهبردها و برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه ریزی برای نحوه برگزاری مراسم های دهه فجر و نیز اجرای برنامه هایی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی، از محورهای اصلی این نشست بود که پیرامون آنها بحث و گفت و گو شد.

وی اظهار داشت: مقرر شد طی نشستی ستادهای مردمی دهه فجر با دعوت از اعضای پایگاه های بسیج در مساجد و محلات راه اندازی شود تا بتوان با استفاده از ظرفیت بسیج مساجد و محلات برنامه های دهه فجر را به نحو مطلوب اجرا کرد. 

 

خوبی زاده خاطرنشان کرد: از آنجایی که کارگروه مساجد برگزار کننده مراسم دهه فجر است بنابراین کلیه برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شوند. 

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اضافه کرد: ویژه برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی همراه با تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران از برنامه هایی است که در دهه فجر اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی، برگزاری جشن های دهه فجر، راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان و برگزاری مسابقه های فرهنگی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر اجرا می شوند. 

پایان پیام/ 586